Volná pracovní pozice: Referent/ka konferenčního servisu (plný úvazek)

Ústav mezinárodních vztahů Praha (ÚMV) je významnou českou vědeckou institucí v oboru mezinárodních vztahů založenou v roce 1957. Základními cíli činnosti ÚMV jsou vynikající akademický výzkum s ambicí viditelnosti a vlivu doma i v zahraničí; prakticky relevantní policy výzkum; a účinné oslovování širší veřejnosti za účelem kultivace a rozšiřování horizontů veřejné debaty o zahraniční politice, která je základem demokratického, veřejný zájem sledujícího procesu jejího formování.

Jako nezávislá výzkumná instituce založená Ministerstvem zahraničních věcí provádí ÚMV výzkum pro něj i další veřejné domácí a mezinárodní vládní instituce. Slouží rovněž pro badatele, a studenty, ale i širokou veřejnost zajímající se o mezinárodní politiku. ÚMV organizuje každý rok desítky akcí a vydává policy publikace a časopisy ve svém vlastním nakladatelství. Administrativní, vědecká a projektová podpora, konferenční servis a vnější vztahy a taktéž služby knihovny (spravující jedinečný fond se zaměřením na oblast mezinárodních vztahů), jež ÚMV nabízí, stejně jako jeho prostory v centru Prahy poskytují výjimečné prostředí pro výzkum a sdílení jeho výsledků se státní správou a veřejností.

ÚMV nyní hledá zájemce či zájemkyni o pozici Referent/ka konferenčního servisu (plný úvazek).

Popis pracovní pozice

  • spolupráce na organizačním zajištění PR akcí (celková koordinace, zajišťování prostor, cateringu, ubytování a logistiky pro zvané hosty, pořizování fotografii z akcí atd.);
  • prezentace výstupů z PR akcí a akcí vědeckého oddělení na sociálních sítích;
  • spolupráce při podávání vědeckých projektů;
  • koordinace odborných stáží (nábor stážistů + organizace práce stážistů);
  • příprava podkladů pro vnější komunikaci (newslettery, videa, příspěvky na sociálních sítích atd.);
  • příprava podkladů pro hodnocení vědy a výzkumu;
  • komunikace a spolupráce s ostatními odděleními napříč organizací;
  • spolupráce na projektu TAČR ÉTA (PR a konferenční část projektu – organizace workshopů + dílčí práce související projektem).

Co očekáváme

  • VŠ (min.Bc.), popř. DiS.;
  • výborné organizační schopnosti, pracovitost, důslednost;
  • vysoká míra odolnosti vůči stresu;
  • časová flexibilita;
  • vysoká míra administrativní kompetence, samostatnosti, zodpovědnosti;
  • pokročilá znalost a užívání anglického jazyka v každodenní komunikaci (B2/C1);
  • schopnost dobré týmové spolupráce;
  • předchozí zkušenost se zaměstnáním ve státní správě, veřejné výzkumné instituci nebo příspěvkové organizaci výhodou;
  • vysokou úroveň práce s počítačem (balíček Microsoft Office, případně Adobe);
    znalost Joomly, Mailchimpu a práce v grafických programech výhodou.

Co nabízíme

  • práci na plný úvazek na dobu určitou do 31.1.2021;
  • rozmanitou práci s administrativním a tvůrčím komponentem v prostředí podněcujícím profesní rozvoj i harmonický vztah mezi prací a volným časem (pružná pracovní doba, možnost částečného home office, dětský koutek);
  • zaměstnanecké benefity (stravenky nebo možnost závodního stravování, 10 sick days / rok, 25 dnů dovolené);
  • odborné vzdělávání;
  • prostor pro seberealizaci (možnost zapojení do odborných a velkých konferenčních projektů);
  • mzdu odpovídající PR pozici ve veřejném sektoru.

Přijímací řízení

Pokud Vás kariéra u nás zajímá, zašlete prosím následující dokumenty na kosikova@iir.cz:

  • motivační dopis;
  • strukturovaný životopis.

Nástup na pozici bude možný ihned po skončení výběrového řízení. Předpokládaný termín nástupu je v lednu 2020. Datum nástupu může být předmětem dohody.

Informace o přijímacím řízení k dispozici také zde.





Nahoru